2 Ιανουαρίου 2014

Πειρατεία σε 4,6 εκατ. χρήστες του Snapchat


Πειρατεία σε 4,6 εκατ. χρήστες του Snapchat



Πειρατεία σε 4,6 εκατ. χρήστες του Snapchat

Περίπου 4,6 εκατ. χρήστες της δημοφιλούς εφαρμογής του Snapchat, υπεκλάπησαν από χάκερ, καθώς, δημοσιοποιήθηκαν στο διαδίκτυο τα ονόματα χρήστη και οι αριθμοί των τηλεφώνων των χρηστών. Η είδηση αυτή αποκάλυψε ένα σημαντικό ρήγμα στην ασφάλεια του δικτύου, ανέφερε χθες, Τετάρτη, το βράδυ ο ιστότοπος TechCrunch.

Τα δεδομένα των χρηστών της εφαρμογής, μέσω της οποίας οι χρήστες μοιράζονται εφήμερα μηνύματα κειμένου, φωτογραφίες ή βίντεο, δημοσιοποιήθηκαν προσωρινά στον ιστότοπο SnapchatDB.info, ο οποίος έκρυψε πάντως τα τελευταία ψηφία των τηλεφωνικών αριθμών, σύμφωνα με τον TechCrunch, ο οποίος ειδικεύεται σε ειδήσεις που αφορούν τις εταιρείες του Ίντερνετ.

Η πειρατεία αυτή, η οποία πραγματοποιήθηκε μερικές ημέρες μετά την προειδοποίηση που διατυπώθηκε από την αυστραλιανή εταιρεία ασφαλείας συστημάτων πληροφορικής Gibson Security για κενά στην εφαρμογή αυτή που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από χάκερ.

"Κίνητρό μας για να δημοσιεύσουμε (τα δεδομένα αυτά) ήταν να προσελκύσουμε την προσοχή του κοινού στο πρόβλημα αυτό και επίσης να ασκηθεί πίεση στο Snapchat για να καλύψει αυτό το κενό", εξήγησε ο SnapchatDB, ο ιστότοπος των πειρατών η ταυτότητα των οποίων δεν αποκαλύφθηκε, σε ανακοίνωσή του προς τον TechCrunch.

"Αντιλαμβανόμαστε πως οι νέες εταιρείες του Ίντερνετ έχουν περιορισμένους πόρους, αλλά η ασφάλεια και ο σεβασμός των ιδιωτικών δεδομένων πρέπει να αποτελούν προτεραιότητα", τονίζουν οι πειρατές.

Ο SnapchatDB υπογράμμισε πως "έκρυψε τα δύο τελευταία ψηφία των τηλεφωνικών αριθμών" για να περιορίσει τις επιπτώσεις από τη δημοσιοποίηση αυτή, αλλά προειδοποίησε ότι επιφυλάσσεται να δημοσιεύσει τα δεδομένα αυτά στο μέλλον.

Η εφαρμογή SnapChat δεν δημοσιοποίησε σήμερα το πρωί κάποια αντίδραση στην επίθεση αυτή.

Ο ιστότοπος SnapChat, ο οποίος δημιουργήθηκε το 2011 από φοιτητές του αμερικανικού πανεπιστημίου του Στάνφορντ, έχει γίνει πολύ της μόδας προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα να δημοσιοποιούν φωτογραφίες ή βίντεο που αυτοκαταστρέφονται αφού τα δει ο παραλήπτης τους, προσφέροντας έτσι ένα αίσθημα εμπιστευτικότητας στις ανταλλαγές αυτές.



Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου